torsdag 8. juni 2017

Snart tur!

En drøy uke igjen til 5-6 dagers fiske på Tunhovdfjorden! Fjorden stiger bra , og har passert kote 730 med god margin , noe som betyr at man kan benytte båtrampa ved Tunhovdbrygga!
Drøye 4 meter igjen til den er propp full , noe jeg tror den vil være når jeg setter nesa oppover den 19ende Juni! I år er jeg også testfisker for Villmarksliv , jeg skal teste 3 gamle travere mot 10 nye utfordrere! For en som er fiskeinteressert er dette en aldri så liten ære , dette skal bli gøy!!
Selvfølgelig blir det også mange timer dorging. Er fornøyd med at fjorden allerede er så høyt oppe , jeg var negativ mtp mangel på snø i fjellet , men det har vært "godt nok" og da blir fjordplasten med på tur. Jeg har også kjøpt en ny motor til en 14 fot jolle jeg har der oppe , så det blir nok noen timer oppankret i pålsbustryken , kan fort være heldig der ,  jeg vil nok legge noen "testturer" nettopp dit!
Da er det bare å håpe at værgudene er moderate, vært kjempeheldige de siste 3-4 åra.Kan fort være lei vind på Tunhovd , unngår man det så er mye i boks!

Tight lines.....

Ingen kommentarer: