tirsdag 21. juni 2011

Da var båt og henger hentet....

Var i dag på Rødberg for å hente båt og henger etter havariet
jeg hadde for 14 dager siden. Var vanskelig å få tak i deler til
adi-tek hengere så det ble bare en "nød reperasjon" som selvsagt kostet halvparten
av hengerens nypris :( Men nå ligger i hvertfall båten på sjøen i det minste.
Men tror man får gå for ny henger...Tredal er vel gode greier?

Ellers vil sommeren gå til flytting , jeg skal bli "bygdetulling" så det blir nok ingen Tunhovdturer med det aller første :( men håper i det minste at man skal få skviset inn en høsttur...vi får se!
Som vanlig så syntes jeg det hadde vært gøy om dere som faktisk har vært på Tunhovd og fisket sender meg bilder og historien bak ...På tide med no fisk på denne bloggen nå!! :)

Ha en fortsatt god sommer!

9 kommentarer:

Tozbusiness sa...

Har du noen fisketips?

Har hytte her og har fisket en del på dorging med forskjellige rappelaer. Men får aldri noe fisk.

Når på tiden er det best å fiske? På natta?

Midtfjords eller inn ved land?

tunhovdfiskeren sa...

Prøv 9 cm rapala countdown firetiger , eller tomic. fisk gjerne i litt rufsete vær , fin fisk kan man få både helt inn ved land eller midt utpå. hvor i fjorden holder du til?

team lillstugan sa...

team lillstugan her. har hytte nedenfor storneset.har fått tre over 2kg med den største på 2,7kg og en mengde rundt kiloen.husky og tomic funker bra.sanderer@online,no

tunhovdfiskeren sa...

Jøss det var jo en flott fangst! Opplever ikke at jeg får så mange på rundt kiloen egentlig , er enten eller! Fisker du mest på nedsiden av Storneset da ? Det er lov å sende bilder av fangsten ;) Tunhovdfiskeren

team lillstugan sa...

ja blir mest der nede. skal opp første juli og prøve igjen. hadde noen fine bilder på mob. men den tok kvelden her om dagen.

tunhovdfiskeren sa...

Er ikke så ofte jeg er nedenfor neset , men var borti en skuikkelig fisk ved en stor sandbanke der nede husker jeg. Du får ha lykke til da . blir dårlige greier med meg i år dessverre.

team lillstugan sa...

ja det er bra utenfor sandynene der. blitt mange der

oddis sa...

hei,skal på tunhovd til torsdag 30 til søndag har stor tro da råde jeger å fiskerforening var oppe nå å fikk 58 stk ørret med kun en under minstemålet:))

tunhovdfiskeren sa...

i garn da eller?