onsdag 13. august 2014

Snart kommer vinter`n....

Blir nok med den ene "Team turen" vi hadde uka før St.hans i år. Mye annet som skal ha sitt , så tiden rekker rett og slett ikke til.

Jeg har dog vært på Tunhovd i sommerferien også , i underkant av 2 uker ble det vel tilsammen. Hadde med båt , så det ble noen småturer. Men varmt vær , og varmt vann tror jeg gjorde fisken like døsige som fiskeren. Over 20 grader i vannet har man ikke hvert år på Tunhovd , men det var jo flott badevann for både store og små. Men fiske var som nevnt tregt nå i Juli , mine antakelser om at fisken sto dypt , tror jeg ble bekreftet under en samtale med en garnfisker. 12 garn fra land , resulterte i 2 fisk!

Jeg har en del film matriell liggende fra vårturen , som jeg en dag kanskje gidder å legge ut her...når jeg får tid og ork til å redigere. Jeg hadde håpet på en høsttur , men slik blir det ikke.
Jeg får heller gjøre klar pilkestikka ;P

Uansett , vi har hatt noen fine dager på Tunhovd lell i sommer......

Avslutter med noen stemningsbilder , som så hør og bør!

Og husk , jeg er interessert i å høre om akkurat din fisketur på tunhovd , så bare send en mail :)





Ingen kommentarer: