onsdag 5. november 2014

Fy skam Rapala....

11 cm countdown i farge P og spesielt YP er i mine øyne de beste wobblerene i skumringen,.
Disse har nå gått ut av sortimentet , noe som er helt tragisk så her har hamstringen begynt.
Bortsett fra at den er representert i enkelte "gjeddesett" så er det ikke mange som har den her på berget lenger. Jeg var heldigvis så heldig at jeg fant en nettbutikk som hadde 5 stk liggende , nå har de null for å si det sånn..Alltid muligheter på ebay selvsagt , men jeg syntes det er kjedelig at Rapala gjør store endringer i fargekartene sine  , mange gode er på vei ut både i countdown og husky varianter , så denne gutten skal benytte vinteren til å fylle skuffer og skap for å si det sånn !!Men scatter er dog ett spennende nytt bekjentskap som ga meg en på 2,5 i sommer.......de må prøves mer.  fargen var selvsagt P.

Ingen kommentarer: